П`ятниця, 03.05.2024, 04:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Турійської районної державної адміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Квітень » 18 » Семінар-тренінг «Технологія «перевернутого» навчання – нова траєкторія в освіті»
11:11
Семінар-тренінг «Технологія «перевернутого» навчання – нова траєкторія в освіті»

Вийти із зони комфорту і почати працювати по новому, поєднуючи традиційну класно-урочну систему та сучасні педагогічні технології – таким було спонукання учасників семінару-тренінгу «Технологія «перевернутого» навчання – нова траєкторія в освіті», який провела вчитель-методист Радобенко Вікторія Ярославівна.

З кожним роком усе більше переконуюсть у тому, що традиційні методи навчання, які базуються на інформаційно-ілюстративній діяльності вчителя (розповідь, демонстрація, бесіда) і репродуктивній діяльності учнів, відходять в минуле. Знання-копії, які  даються в «готовому» вигляді, учнями швидко забуваються  і часто не можуть бути використані для розвязання інших, подібних задач.

Особливої актуальності набувають слова Джона Дьюї: «Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як ми вчили вчора, то ризикуємо відібрати у наших дітей їхнє завтра». Сучасним дітям потрібні нові форми роботи в класі, їм нецікаво цілий урок працювати біля дошки та у зошиті.

Тому сьогодні найкращі учителі  закладів освіти району під керівництвом Вікторії Ярославівни знайомились з особливостями технології «перевернутого» навчання.

Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів (обовязково цікавих, насичених і доступних) з навчальним матеріалом наступного уроку, або з допомогою підручника учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а на уроці — короткий розбір проблемних моментів, закріплення теоретичних знань і вироблення практичних навичок.

Пропоноване «перевернуте навчання» передбачає відмову від таких прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів і презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: учитель виступає скоріше в ролі колеги й консультанта. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою за допомогою самонавчання, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності.

Сподіваємось, що технологія «перевернутого» навчанння знайде своїх «поціновувачів»  у кожному закладі освіти і сприятиме підвищенню якості знань школярів.

Переглядів: 301 | Додав: TRVO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar